برپایی دوره آموزش «خبرنگار قرآنی» در لرستان
کد خبر: 3915471
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

برپایی دوره آموزش «خبرنگار قرآنی» در لرستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان‌ از برپایی دوره آموزشی خبرنگار قرآنی اتحادیه قرآنی لرستان با هدف تقویت کارگروه رسانه‌ای این اتحادیه خبر داد.

برپایی دوره آموزش «خبرنگار قرآنی» در اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان‌، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به ضرورت فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه فعالیت اتحادیه مؤسسات قرآنی، اظهارکرد: با توجه به اهمیت رسالت خبرنگاری اتحادیه قرآنی لرستان در نظر دارد در جهت تقویت کارگروه رسانه‌ای اتحادیه قرآنی لرستان و جامعه قرآنی یک گروه خبرنگاران قرآنی لرستان از بین بدنه مؤسسات قرآنی را تشکیل دهد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ آموزشی برای خبرنگاران افتخاری کارگروه رسانه اتحادیه، گفت: علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند با اتحادیه مؤسسات قرآنی هماهنگ کنند.

بلواسی با تاکید بر این‌که اخبار تولیدی این خبرنگاران افتخاری در خبرگزاری ایکنا منتشر می‌شود، در رابطه‌با شرایط خبرنگار افتخاری ایکنا در کارگروه اتحادیه قرآنی لرستان، اظهارکرد: فعال قرآنی اعم‌از فعال مدیریتی در بین مدیران و اعضای هیئت مدیره مؤسسات قرآنی و مربیان قرآنی می‌توانند در این دوره شرکت کنند این در حالی‌است که اولویت ثبت‌نام با رشته‌های مرتبط خبرنگاری، روابط عمومی، امور فرهنگی، ادبیات است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان‌، با ذکر این مطلب که در هر شهرستان یک و یا حداکثر دو نفر خبرنگار قرآنی می‌تواند در این فراخوان ثبت‌نام کند، افزود: دارندگان شرایط فوق که تمایل دارند در تهیه و ارسال خبرهای قرآنی، فرهنگی و اجرایی به‌عنوان خبرنگار افتخاری ایکنا همکاری کنند، مشخصات خود را به اتحادیه موسسات قرآنی لرستان ارسال کنند.

وی با ذکر این مطلب که این نوع فعالیت جنبه استخدامی ندارد و صرفاً بنا به علاقه و توانمندی، موجب تجربه و توان خبرنگاری قرآنی می‌شود، اضافه کرد: بعد از فراخوان برای ثبت‌نامی‌ها  کلاس‌های آموزشی خبرنویسی با همکاری اتحادیه قرآنی لرستان، باشگاه رادیو تلویزیون جوان و با همکاری جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایکنا استان و خبرنگاران مجرب شبکه افلاک؛ به‌صورت حضوری و یا فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha