آغاز طرح «آجر به آجر» در ۲ شهر لرستان
کد خبر: 3915216
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

آغاز طرح «آجر به آجر» در ۲ شهر لرستان

طرح «آجر به آجر» در دو شهرستان دلفان و بروجرد آغاز شد و به این مناسبت دو نهال در مدارسی که در قالب طرح مذکور کلنگ‌زنی شدند، کاشته شد.

اجرای طرح «آجر به آجر» در ۲ شهر لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، شامگاه پنج‌شنبه، شانزدهم مرداد آئین کلنگ‌زنی یک مدرسه ۹ کلاسه در بروجرد با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی بروجرد برگزار شد.
این مدرسه ۹ کلاسه با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع و با اعتباری ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.
در ادامه این مراسم دومین نهال طرح آجر به آجر در آئین خشت‌گذاری مدرسه ۹ کلاسه شهرستان بروجرد توسط رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور کاشته شد.
همچنین، طی هفته جاری با حضور مهرالله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، ابراهیمی، نماینده مردم شهرستان سلسله و دلفان، بهمنی، فرماندار شهرستان دلفان، نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، اولین نهال طرح پویش آجر به آجر در هنرستان ۲۴۰ نفره شهرستان دلفان کاشته شد.
طرح آجر به آجر با هدف گسترش فرهنگ مشارکت مردمی و بسترسازی برای جلب کمک آحاد مردم در مدرسه‌سازی اجرا شده است.
این طرح به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت افراد خیر با هر سطح توان مالی، در مدرسه‌سازی آغاز شده و در قالب آن آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای می‌توانند حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر، در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

انتهای پیام
captcha