پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 3915212
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، متن پیام علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی، به مناسبت 17 مردادماه و روز خبرنگار  به شرح زیر است:

اهالی رسانه، خبرنگاران و عکاس‌ها، اعم از فعالان رسانه‌های مکتوب، فضای سایبری در گستره خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌های اطلاع‌رسانی تا فعالان در صدا و سیمای استان، نقش بی‌ بدیلی را در اطلاع ‌رسانی و تنویر افکار عمومی در باب موضوعات مختلف بر عهده دارند.

بر همین اساس، توسعه متوازن در استان اعم از بخش‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... ارتباط مستقیمی با رسانه دارد، افکار عمومی از مسیر رسانه ترغیب و تشویق به مشارکت در توسعه می‌شود و این نشان از نقش موثر رسانه در تحولات دارد.

اینجانب، فرارسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار و مقارن شدن آن با عید ولایت و امامت را به اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌های خبرنگاران استان به واسطه همراهی در مسیر اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و آگاهی بخشی به جامعه، انعکاس همدلی و همزبانی بین همه ارکان حاکمیت، در جوار بارگاه منور و ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) برای همه فعالان عرصه خطیر اطلاع رسانی، آرزوی بهروزی و تداوم توفیق در مسیر خدمت به مردم شریف کشورمان را دارم.

انتهای پیام
captcha