تجلیل نفرات برتر مسابقات مقدماتی قرآن خانواده‌های کارکنان لشگر۸۴
کد خبر: 3914892
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

تجلیل نفرات برتر مسابقات مقدماتی قرآن خانواده‌های کارکنان لشگر۸۴

آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات مقدماتی قرآن کریم خانواده‌های کارکنان لشگر ۸۴ پیاده لرستان با حضور ارشد نظامی آجا لرستان برگزار شد.

تجلیل نفرات برتر مسابقات مقدماتی قرآن خانواده‌های کارکنان لشگر۸۴به گزارش ایکنا از لرستان، مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقات مقدماتی قرآن کریم خانواده‌های لشگر ۸۴ پیاده لرستان با حضور خوش‌کنار فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان و حجت‌الاسلام دانش هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در لرستان برگزار شد.

خوش‌کنار در این دیدار ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت امام هادی(ع) و دهه ولایت با اشاره به اهمیت جذب جوانان و نوجوانان به برنامه‌های قرآنی، اظهارکرد: نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و نوجوان راه مقابله با توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان است.

وی با اشاره به نقش برگزاری مسابقات قرآنی در این راه، افزود: در پرتو انس با قرآن رشد و تعالی معرفت دینی محقق و همچنین راهی برای ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد انس و قرب بیشتر با کلام الهی فراهم می‌شود.

خوش‌کنار با ذکر این مطلب که تمام خانواده‌های کارکنان آجا در لرستان فرزندان خود را در مسیر قرآن ترغیب و تشویق نمایند، گفت: عقیدتی سیاسی آجا لرستان با برنامه‌ریزی های فرهنگی نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی در بین مجموعه کارکنان آجا و خانواده‌های آنان داشته است.

انتهای پیام
captcha