کتابت خطبه غدیر در لرستان
کد خبر: 3913057
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

کتابت خطبه غدیر در لرستان

مسئول دبیرخانه بنیاد غدیر لرستان برگزاری مسابقات فرهنگی کتاب غدیر و کتابت غدیر، تبیین مفاهیم و فلسفه خطبه غدیر در فضای مجازی، تجلیل از سادات، مسابقه دل نوشته‌های غدیر و ... را از برنامه‌هایی بنیاد غدیر لرستان در دهه ولایت برشمرد.

کتابت خطبه غدیر در لرستاناردشیر فلاح‌کردی، مسئول دبیرخانه بنیاد بین‌المللی غدیر لرستان با گرامی‎داشت دهه ولایت و امامت، در تشریح برنامه‌های بنیاد غدیر لرستان، از برگزاری مراسم ویژه روز عرفه در استان خبرداد و گفت: برنامه ویژه روز عرفه توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‎شود همچنین یک برنامه عمومی با حفظ پُروتکل‌های بهداشتی در استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به  فعالیت هیئت‌های مذهبی در برگزاری برنامه‌های عید غدیر در سطح استان، افزود: بنا بر مصوبه جلسه بنیاد غدیر لرستان که هفته جاری در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، فضاسازی داخلی و بیرونی از سوی دستگاه‌های اجرایی هم‌زمان با دهه امامت و ولایت در دستور کار قرار گرفته است که از دستگاه‌های اجرایی و اداری استان انتظار داریم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

فلاح‌کردی برگزاری مسابقات فرهنگی کتاب غدیر و کتابت غدیر از سوی دستگاه‌های اجرایی، فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی، توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های نیازمند، تبیین مفاهیم و فلسفه خطبه غدیر در فضای مجازی، تجلیل از سادات، مسابقه دل نوشته‌های غدیر، برگزاری مراسم در امامزاده‌ها با رعایت موارد بهداشتی، ارائه خدمات رایگان بسیج پزشکان، آزادی زندانیان با کمک خیرین و… را از دیگر برنامه‌هایی ذکر کرد که در دهه ولایت و امامت در استان لرستان اجرا می‎شود.

انتهای پیام
captcha