لزوم پیگیری پرواز مستقیم به عتبات از طریق فرودگاه خرم‌آباد
کد خبر: 3910697
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

لزوم پیگیری پرواز مستقیم به عتبات از طریق فرودگاه خرم‌آباد

مدیرکل سابق حج و زیارت لرستان با بیان این‌که در حوزه حج توانستیم نخستین استانی باشیم که در عربستان هتل اختصاصی داشته باشد، گفت: امیدوارم بحث پرواز مستقیم به عتبات عالیات از طریق فرودگاه خرم‌آباد نیز پیگیری شود.

لزوم پیگیری پرواز مستقیم به عتبات از طریق فرودگاه خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حج و زیارت استان عصر سه‎شنبه، 24 تیرماه با حضور محمد آزاد، معاون عتبات سازمان حج و زیارت و تعدادی از مدیران دفاتر زیارتی استان لرستان در خرم‎آباد برگزار شد.

محمد آزاد، معاون عتبات سازمان حج و زیارت در این مراسم با بیان این‌که عملکرد مدیریت حج و زیارت در لرستان در سالیان اخیر خوب بوده و اقدامات ارزشمندی در این استان انجام شده است، از عملکرد محمد خسروی، مدیرکل سابق حج و زیارت لرستان، تقدیر کرد و گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته نمره خوبی به مدیریت حج و زیارت در لرستان داده می‌شود.

وی تجربه مدیرکل جدید حج و زیارت لرستان را نیز قابل تقدیر و ستایش برشمرد و افزود: مصطفایی نیز سابقه مدیریت در استان ایلام را دارد و برگزاری مراسم اربعین در این استان یک تجربه بزرگ است.

در ادامه این مراسم، محمد خسروی، مدیرکل سابق حج و زیارت لرستان به برخی اقدامات صورت گرفته در حج و زیارت استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته لرستان به‌عنوان اولین استان توانست اعزام استانی داشته باشد.

وی به افزایش تعداد زائران عتبات عالیات در سالیان گذشته اشاره کرد و افزود: در بحث زائران اربعین نیز در چند سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشتیم و در حالی‌که میانگین زائران در سطح کشور حدود دو و نیم برابر شده بود ما در لرستان افزایش سه و نیم برابری زائران را شاهد بودیم که این موضوع در پی انجام امور روادید زائران با کمک شرکت پست در همه شهرها و بخش‌های استان صورت گرفت.

مدیرکل سابق حج و زیارت لرستان با یادآوری این‌که خوشبختانه در حوزه حج نیز توانستیم نخستین استانی باشیم که در عربستان هتل اختصاصی داشته باشد و تمام عوامل و زائران آن از لرستان باشند، اضافه کرد: امیدوارم بحث پرواز مستقیم به عتبات عالیات از طریق فرودگاه خرم‌آباد نیز پیگیری شود و به نتیجه برسد.

در ادامه این مراسم، سیدحمید مصطفایی، مدیرکل جدید حج و زیارت استان لرستان نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیریت پیشین، اظهار کرد: از همه ظرفیت‌ها برای برنامه‌ریزی درست و پیشبرد اهداف مدنظر استفاده خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در خدمت به مردم و زائران موفق باشیم.

وی با بیان این‌که دفاتر زیارتی می‌توانند به ما کمک قابل توجهی داشته باشند و ما حتماً از ظرفیت همه آن‌ها استفاده می‌کنیم، افزود: مردم انقلابی لرستان لایق بهترین خدمات هستند و ما تمام تلاش خود را در این راستا به‌کار خواهیم گرفت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات محمد خسروی تقدیر شد و حکم سیدحمید مصطفایی نیز به وی اعطا شد.

انتهای پیام
captcha