یکم مرداد؛ مهلت شرکت در دوسالانه «طنز مطبوعات و رسانه‌های» غرب کشور
کد خبر: 3910624
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

یکم مرداد؛ مهلت شرکت در دوسالانه «طنز مطبوعات و رسانه‌های» غرب کشور

مدیرکل ارشاد لرستان از برگزاری دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه‌های غرب کشور به میزبانی لرستان در مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا یکم مردادماه به ارشاد استان ارسال کنند.

برگزاری نخستین دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه‌های غرب کشور در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سه‌شنبه، 24 تیرماه، با اشاره به برگزاری نخستین دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه‌های غرب کشور در مردادماه سال‌ جاری در خرم‌آباد، گفت: این جشنواره با حضور فعالان استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان برگزار می‌شود.

وی تقویت تعامل بین دستگاه‌ها و رسانه‌ها با موضوع نقدپذیری در قالب طنز را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: افزایش رقابت مؤثر و سازنده، کمک به توسعه فضای رسانه‌ای و تقویت جایگاه مطبوعات و ایجاد زمینه پویایی و نشاط رسانه‌ای از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل ارشاد لرستان با بیان این‌که نخستین دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه‌های غرب کشور در قالب‌های شعر، داستان، کاریکاتور، عکس و انیمیشن برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا یکم مردادماه به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسال کنند.

فتایی، زمان داوری آثار را دهم مردادماه و زمان برگزاری اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان را 22 مردادماه اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha