بهره‌گیری از اعتبارات ملی برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان
کد خبر: 3910401
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

بهره‌گیری از اعتبارات ملی برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان

معاون استاندار لرستان با بیان این‌که شرایط فعلی خزانه و محدودیت‌های مالی موجب کندی روند تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان شده است، گفت: باید تلاش شود بالاترین بهره‌گیری از اعتبارات ملی به‌منظور تکمیل پروژه صورت پذیرد.

بهره‌گیری از اعتبارات ملی برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دوشنبه، 23 تیرماه در بازدید از پروژه موزه دفاع مقدس استان با بیان این‌که روند اجرایی پروژه مرکز فرهنگی، موزه دفاع مقدس‌ استان لرستان خوب بوده و پیشرفت بسیار خوبی دارد، گفت: براساس دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی در خصوص حفظ آثار و ارزش‌های جنگ و شهدا، هماهنگی‌های لازم مبنی‌ بر تکمیل و ساخت موزه دفاع مقدس انجام شده است.

وی با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه و این‌که نهادهای اجرایی مسئول، مکلف هستند در چارچوب قانون وظایف خود برای اجرای پروژه را به انجام برسانند، اظهار کرد: بخشی از مشکلات این پروژه مربوط به کمبود اعتبار است که با توجه به شرایط فعلی خزانه و محدودیت‌های مالی موجب کندی روند تکمیل آن شده است.

ثمینی ضمن اشاره به بهره‌گیری از اعتبارات ملی و استانی برای پروژه موزه دفاع مقدس، گفت: بخشی از اعتبارات این پروژه ملی و بخش دیگر آن استانی است و باید تلاش شود بالاترین بهره‌گیری از اعتبارات ملی به‌منظور تکمیل پروژه صورت پذیرد.

انتهای پیام
captcha