کمک ۱۹۵ میلیون تومانی تبلیغات بروجرد به خانواده‌های نیازمند
کد خبر: 3910055
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

کمک ۱۹۵ میلیون تومانی تبلیغات بروجرد به خانواده‌های نیازمند

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد از توزیع کمک‌های نقدی در ایام کرونا جهت حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست و محروم بروجردی از سوی روحانیان مستقر و تشکل‌های دینی این شهرستان خبر داد.

حمایت تبلیغات اسلامی بروجرد از ۱۰۰۰خانواده نیازمندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد امروز، 22 تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر حمایت و دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های کم‌درآمد طرح کمک‌های مؤمنانه و مواسات و همدلی با جدیت در این شهرستان دنبال می‌شود.

وی افزود: طی چند ماه اخیر و به‌واسطه شیوع بیماری کرونا، مردم جامعه به‌ویژه نیازمندان با مشکلات اقتصادی و مالی بسیاری مواجه شدند و مبلغان دینی، هیئات مذهبی و خیران در اقصی نقاط شهرستان با عزمی جدی به یاری مردم آمدند.

حجت‌الاسلام جعفرپور اضافه کرد: طی هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده با روحانیان مستقر، امامان محله، فعالان تشکل‌های دینی و مذهبی قریب به هزار کارت هدیه به ارزش کلی ۱۹۵ میلیون تومانی، میان محرومان، خانواده‌های کم‌درآمد و بی‌سرپرست، توزیع شد.

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: از ابتدای سال‌ جاری با همت خیران و تشکل‌های دینی در اغلب هیئات مذهبی فعال و مساجد شهری و روستایی به‌صورت چند نوبت نسبت به انجام کمک‌های نقدی در مناطق محروم در قالب اهدای کارت هدیه اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

انتهای پیام
captcha