«بابای قهرمان» به مرحله چاپ رسید
کد خبر: 3910016
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

«بابای قهرمان» به مرحله چاپ رسید

«بابای قهرمان» عنوان کتابی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس است که در آینده نزدیک با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، چاپ و منتشر می‌شود.

«بابای قهرمان» به مرحله چاپ رسیدبه گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «بابای قهرمان» در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است که توسط سیده فرشته حسن‌زاده، نویسنده لرستانی نگاشته شده و در آینده نزدیک با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در انتشارات پراکنده شهر خرم‌آباد چاپ و منتشر می‌شود.

اشعار این کتاب شامل یازده قطعه شعر است که در حوزه ادبیات کودک و نوجوان با مفاهیم دفاع مقدس در قالب چهارپاره سروده شده است.

از دیگر آثار این نویسنده لرستانی می‎توان به کتاب شعر کودک و نوجوان با عنوان «زائر کوچک» با موضوع شعر رضوی، اشاره کرد و از فعالیت‌های ادبی و فرهنگی این بانوی نویسنده لرستانی که در حال حاضر در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان فعالیت دارد نیز می‎توان به مسئولیت انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان لرستان، عضویت در کانون نویسندگان کودک و نوجوان کشور، عضو جمعیت بانوان پژوهشگر در حوزه دفاع مقدس، داوری مسابقات شعر، داستان و خاطره و متن ادبی نسل سلمان با موضوع دفاع مقدس، داوری جشنواره سراسری «نامه‌ای به شهید» و داروی جشنواره‌های ادبی کانون پرورش فکری در ادوار مختلف و عضویت در بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد.

این بانوی لرستانی تاکنون در جشنواره‌ بین‌المللی شعر رضوی در سال 1390، جشنواره بین‌المللی خوارزمی در بخش ادبیات داستانی و در جشنواره‌های ادبی شعر و داستان بخش کشور و استان موفق به کسب رتبه شده است.

انتهای پیام
captcha