اطلس فرهنگی لرستان تهیه می‎شود
کد خبر: 3910008
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

اطلس فرهنگی لرستان تهیه می‎شود

رئیس جهاددانشگاهی لرستان از تهیه اطلس فرهنگی استان در قالب تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و ارشاد استان خبر داد.

بسیدعلی‌نادر دهقانی، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره‌کل ارشاد استان خبر داد و گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد دانشگاهی، ماهیت کاری نزدیکی به یکدیگر دارند و می‌توان با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی زمینه تقویت جنبه‌های علمی، فرهنگی و هنری را فراهم آورد.

وی افزود: تهیه اطلس فرهنگی استان، حمایت از تولیدات صنایع فرهنگی توسط پارک صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، جذب، پذیرش و حمایت از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه توسط مرکز رشد جهاددانشگاهی و ارائه مشاوره‌های عمومی و اختصاصی در زمینه راه‌اندازی کسب و کار، ثبت اختراع، تلاش براى فراهم آوردن حمایت‌هاى قانونى در روند تسریع رشد واحدهاى فناور  و کمک به تجارى‌سازى محصولات واحدهاى فناور از سوی جهاد دانشگاهی، مهم‌ترین موضوعات مطرح شده و مورد تأکید طرفین در این تفاهم‌نامه است.

دهقانی اضافه کرد: مدت زمان این تفاهم‌نامه دو سال است و تلاش می‌کنیم در این مدت، زمینه رشد و ارتقای سطح فعالیت‌های فناورانه و کسب‌وکارهای فرهنگی و هنری لرستان را فراهم آوریم.

یادآور می‌شود، این تفاهم‌نامه در راستای توسعه همکاری‌های مشترک ارشاد و جهاددانشگاهی لرستان در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و کارآفرینی و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود به امضا رسیده است.

انتهای پیام
captcha