مقابله با توطئه‌های فرهنگی مطالبه بانوان انقلابی است / اجرای ۳۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب فارس
کد خبر: 3909644
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۶

مقابله با توطئه‌های فرهنگی مطالبه بانوان انقلابی است / اجرای ۳۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب فارس

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای کم‎رنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب گفت: مقابله همه جانبه با توطئه‌های فرهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی مطالبه مهم زنان متعهد و انقلابی از مسؤلان و دست‌اندرکاران دستگاه‌های فرهنگی است.

به گزارش ایکنا از فارس، ترگل برنده، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر، پنج‌شنبه، 19 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حجاب نشانه شخصیت والای زنان مسلمان است، گفت: حضرت زهرا(س) شاخصه زن مؤمن و مسلمان هستند و سیره و سَبکِ زندگی ایشان بهترین الگو و همان سبک زندگی اسلامی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای کم‌رنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ایران کرده‌اند، گفت: مقابله همه جانبه با توطئه‌های فرهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی مطالبه مهم زنان متعهد و انقلابی از مسؤلان و دست‌اندرکاران دستگاه‌های فرهنگی است.

برنده با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر به‌عنوان یک قشر تأثیرگذار در هفته پیش‌رو بیش از 30 برنامه شاخص را با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان فعال در این عرصه مهم در سطح استان فارس برگزار می‌کند.

وی در تشریح ویژه‌برنامه‌های این سازمان در هفته عفاف و حجاب، گفت: برنامه‌های متنوعی از جمله اکران عمومی مستند «من میترا نیستم» در فضای مجازی، نشر هشتگ «حجاب تجربه آرامش» و «حجاب میراث کهن» در شبکه‌های اجتماعی و غبارروبی قبور مطهر شهدای زن، مادران و همسران شهدا در هفته پیش‌رو برگزار می‌شوند.

برنده با بیان اینکه در هفته پیش‌رو برنامه تجمع و راهپیمایی مجازی در روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود، گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب از دست‌اندرکاران اجتماع بزرگ مردمی روز عفاف و حجاب که سال گذشته برگزار شد، تجلیل می‌شود و الگوهای برتر عفاف و حجاب نیز به جامعه زنان استان فارس معرفی خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: مسابقات مختلف کتاب‌خوانی، مقاله‌نویسی و هنری و برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی با هماهنگی صدا و سیما و سایر معاونت‌های سپاه فجر در هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha