ابتلای ۳۰۴ نفر از کادر درمان لرستان به کرونا
کد خبر: 3909566
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

ابتلای ۳۰۴ نفر از کادر درمان لرستان به کرونا

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ابتلای ۳۰۴ نفر از کادر درمانی لرستان به کرونا، گفت: خوشبختانه همه مبتلایان بخش سلامت بهبود یافته‌اند.

ابتلای ۳۰۴ نفر از کادر درمان لرستان به کرونابه گزارش ایکنا  از لرستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عباس پزشکی، معاون درمان  دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز پنج‌شنبه، نوزدهم تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۳۰۴ نفر از کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به کرونا مبتلا شدند.

وی با بیان این‌که خوشبختانه مورد فوتی در این قشر زحمت‌کش نداشته‌ایم، افزود: در ابتدای شیوع این بیماری، چهار بخش کرونا در بیمارستان‌های شهدای عشایر، الشتر، شهید ولیان الیگودرز و آیت‌الله بروجردی در نظر گرفته شد، اما متاسفانه به‌دلیل جهش این ویروس و افزایش تعداد مبتلایان در همه بیمارستان‌های لرستان یک بخش به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.
پزشکی اضافه کرد: کرونا ویروس همه افراد از نوزادان تا کهنسالان را درگیر می‌کند و ضرورت دارد مردم با کادر درمانی همکاری کرده و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: بیشترین مرگ و میر در بین افراد با سنین بالا که از بیماری زمینه‌ای رنج می‌برند دیده شده است.

انتهای پیام
captcha