ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید
کد خبر: 3909507
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید

استاندار کرمانشاه گفت: جهش تولید نیاز به ابزار‌هایی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سرمایه‌گذاری است و در این مسیر بخش خصوصی برای ایجاد رونق تولید نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که باید آن‌ها را ایجاد کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، ۱۸ تیرماه در مراسم روز ملی صنعت و معدن و دیدار با صنعتگران با بیان اینکه پرچم توسعه و اقتصاد به دوش صنعتگران است، اظهار کرد: جهش تولید نیاز به ابزار‌هایی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سرمایه‌گذاری است و در این مسیر بخش خصوصی برای ایجاد رونق تولید نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که باید آن‌ها را ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: الزامات جهش تولید را باید پیگیری کنیم و در این راستا رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین ابزار‌های تحقق جهش تولید است.

بازوند با بیان اینکه تعداد زیادی از واحد‌های تولیدی در استان وارد به بورس نشده است، افزود: اگر تعداد واحد‌های صنعتی در استان که به بورس وارد می‌شدند زیاد بود می‌توانستیم استفاده خوبی از آن ببریم.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: فعالین اقتصادی می‌توانند از ظرفیت بازار سرمایه استفاده کنند و در این مسیر دولت با تسهیل‌گری کمک‌های لازم را به کار خواهد گرفت.

بازوند به ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در استان اشاره کرد و گفت: در بحث اقدام برای ساخت مسکن ملی ظرفیت خوبی شکل گرفته است که باید پیمانکار بومی پای کار بیاید.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: درخصوص مشکلاتی که توسط ماده ۱۰۰ برای برخی از فعالین به وجود آمده، تذکرات لازم به کمیسیون داده شده تا فعالین صنعت ساختمان رفتار مناسبی داشته باشند.

وی به بیماری کرونا و خسارت ۱۰ هزار میلیارد تومانی به اقتصاد استان اشاره کرد و افزود: درخصوص مسائل و مشکلات صنعتگران و صادرکنندگان درمورد بازگشت ارز در جلسه با معاون اول رئیس جمهور صحبت می‌کنم.

بازوند اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا کسب و کار‌های ما را با خسارت جدی روبه‌رو کرده که باید آن را به شیوه‌ای صحیح مدیریت کنیم.

انتهای پیام
captcha