رونمایی از پوستر طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در سمنان
کد خبر: 3909464
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

رونمایی از پوستر طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در سمنان

مراسم رونمایی از پوستر «سه‌شنبه‌های تکریم» با حضور مدیرکل ارشاد سمنان برگزار شد.

رونمایی از پوستر طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مراسم رونمایی از پوستر «سه‌شنبه‌های تکریم» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد این استان شب گذشته، 17 تیر در مسجد حضرت ابراهیم بن رسول سمنان برگزار شد.

این طرح از برنامه‌های شاخص کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد است که به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود، در این برنامه که با محوریت مساجد برگزار می‌شود تا هفته دفاع مقدس امسال سه‌شنبه شب‌ها، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و قدرشناسی از ایثار و فداکاری شهدای دفاع مقدس در نقاط شهری و روستایی استان سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان با قدرشناسی از شهدای دوران دفاع مقدس، گفت: طرح سه‌شنبه‌های تکریم دو هفته زودتر از سایر نقاط در استان سمنان آغاز شده است.

کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به پاس چهلمین سالگرد دفاع مقدس دو عنوان برنامه شاخص شامل سه‌شنبه‌های تکریم و نیز رویداد «روح مقاومت» را در برنامه دارد که رویداد ملی و بین‌المللی «روح مقاومت» با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نیز ارائه روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در چهار قالب و در فضای مجازی به‌صورت مسابقه اجرا می‌شود.

این رویداد مشتمل بر بخش‌های صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس ‌نوشت و پادکست از وصیت‌نامه شهداست که در پایان این مسابقه از 40 اثر ملی و 20 اثر بین‌المللی به‌عنوان آثار برگزیده تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha