تبلیغات اسلامی به‌دنبال تصدی‌گری نیست
کد خبر: 3909273
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱

تبلیغات اسلامی به‌دنبال تصدی‌گری نیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اهداف و برنامه‌های سازمان تبلیغات، گفت: تبلیغات اسلامی در انجام فعالیت‌ها، نقش راهبری فرهنگی دارد و به‌دنبال تصدی‌گری نیست.

تبلیغات اسلامی به‌دنبال تصدی‌گری نیستبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سه‌شنبه، 17 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان که با حضور حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: قاعده برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی، اعتلای اسلام و تصویرسازی زیبای اسلام ناب است.

وی با ذکر این مطلب که تبلیغات اسلامی نقش راهبر فرهنگی جامعه را برعهده دارد و به‌دنبال تصدی‌گری نیست، گفت: به‌عنوان یک طلبه که رسالت تبلیغی خود را دنبال می‌کنم به‌دنبال این مهم هستم که کنشگران فرهنگی و کسانی‌ که در عرصه فرهنگ و تبلیغ عمومی فعالیت دارند را فعال‌تر کنیم و بدون شک این رویه بیلان کاری ما در حوزه تبلیغات اسلامی لرستان خواهد بود.

قدرتی به وجود هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی دینی و فرهنگی پویا در استان لرستان اشاره کرد و افزود: گزارش عملکرد ما فعال‌تر شدن فعالیت‌های هیئات مذهبی پویا و به تبع آن مردمی شدن تبلیغ خواهد بود؛ چراکه نفس کار تشکل‌های مردمی، فعالیت خودجوش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ویژگی این استان را شیعه بودن همه مردم آن دانست و با بیان این‌که وقتی یک طلبه لباس روحانیت را به تن می‌کند سوگند یاد می‌کند تا پایان عمر خادم اسلام ناب، قرآن و اهل‌بیت(ع) باشد، اضافه کرد: برای بنده و تمام طلبه‌ها آن‌چه در اولویت اول قرار دارد تبلیغ و مسائل تبلیغی است.

وی در پایان با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین در طول مدت مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی لرستان خواستار مشارکت بیشتر و بهتر علما، طلاب و روحانیان استان لرستان برای ترویج مکتب مترقی اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) شد.

انتهای پیام
captcha