تبلیغ، اجتماعی و مردمی‌تر شود
کد خبر: 3909235
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

تبلیغ، اجتماعی و مردمی‌تر شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر لزوم اجتماعی و مردمی‌تر شدن تبلیغ، گفت: استان لرستان می‌تواند به یکی از استان‌های الگو در تبلیغ تبدیل شود به شرط این‌که مسیر تبلیغ را جدی‌تر دنبال کنیم.

تبلیغ، اجتماع‌تر و مردمی‌تر شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز سه‌شنبه، 17 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به زحمات حجت‌الاسلام مهدوی در زمان مدیریت تبلیغات اسلامی استان، گفت: امروز به‌سبب تقدیر و قدرشناسی از زحمات حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین در لرستان حضور یافتیم و از این پس نیز از تجربیات سال‌های متمادی ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی با تقدیر و تشکر از تمامی زحمت‌کشان عرصه تبلیغ دین، افزود: اصل تقدیر و تشکر باید برای شهدا باشد؛ چرا که هرچه ما داریم از شهدا، رشادت‌ها، جانبازی‌ها، دلاوری‌ها و ایثار آنان است.

حجت‌الاسلام قمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه تبلیغ، اضافه کرد: ارزش کار شهدای تبلیغ با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و این در حالی‌ است که باید از زحمات گروه‌های مردمی که با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارند نهایت تشکر را داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این‌که در عرصه تبلیغ کارهای بسیاری در استان لرستان بر زمین مانده است، بر لزوم توجه جدی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان برای انجام وظایف و رسالت تبلیغی تأکید کرد و گفت: مدیر‌کل تبلیغات اسلامی در انجام برخی وظایف نباید با کسی مماشات و مسامحه داشته باشد.

وی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگ برای حل مشکلات جامعه تأکید کرد و با بیان این‌که فرهنگ باید اجتماعی‌تر و مردمی‌تر شود، ادامه داد: هدف والای ما کارگشایی از کار مردم است و این اصل مشترک فعالیت‌های فرهنگی است.

حجت‌الاسلام قمی به ظرفیت‌های بالای فرهنگی، مذهبی و دینی استان لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان می‌تواند به استانی الگو در حوزه فرهنگ و تبلیغات تبدیل شود به شرط این‌که مسیر تبلیغ در لرستان جدی‌تر دنبال شود.

انتهای پیام
captcha