برگزاری مسابقه «عکس‌نوشت جهاد عرصه سلامت» در همدان
کد خبر: 3909212
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

برگزاری مسابقه «عکس‌نوشت جهاد عرصه سلامت» در همدان

مسابقه سراسری «عکس‌نوشت جهاد عرصه سلامت» به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «عکس‌نوشت جهاد عرصه سلامت» در همدانمسابقه سراسری «عکس‌نوشت جهاد عرصه سلامت به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 شهریورماه آثار خود را به پست الکترونیکی honar.1395@yahoo.com ایمیل کنند، واتساپ شماره 09365317788 نیز آماده دریافت آثار شرکت کنندگان دراین مسابقه است.
کرونا و ایام قرنطینه، پرسنل و کادر درمان، جهادگران داوطلب در امداد و پاکسازی و کمک به قشر محروم، فعالیت‌های ارگان‌های اداری در حفظ سلامت شهروندان، آموزش از راه دور در ایام قرنطینه، قطع زنجیره انتقال کرونا، کمک مومنانه و سایر موضوعات مرتبط با موضوع سلامتی در ایام قرنطینه و موضوع کرونا از محورهای این مسابقه است.
شرکت تمام هنرمندان کشور در این مسابقه آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر روی ۱۰ عکس مرتبط با موضوعات مسابقه، متن روایی خود را که حداکثر ۴۰۰ کلمه باشد را به نگارش درآورند و در قالب فایل word ذخیره و همراه عکس مورد نظر ارسال کنند.
عکس‌های انتخابی برای نوشتن متن روایی می‌تواند رنگی یا مونوکروم وبا هر قالبی باشند و باید به صورت یک فایل عکس ۱۵۰۰pix (نهایت اندازه ضلع بزرگ) (حداقل ۱۲۰۰pix) و حجم فایل عکس حداکثر ۴ مگابایت ارسال شوند.
در صورت استفاده از عکس‌های سایر عکاسان برای بخش عکس‌نوشت، رعایت تمام حقوق مادی و معنوی عکس بهره‌برداری شده به عهده شرکت‌کننده است و برگزارکننده مسئولیتی در این خصوص ندارد.

انتهای پیام
captcha