میزبانی فرهنگسرای کار و تعاون با برنامه‌های تابستانه
کد خبر: 3909149
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

میزبانی فرهنگسرای کار و تعاون با برنامه‌های تابستانه

رئیس فرهنگسرای کار و تعاون از ثبت نام ترم تابستان به‌صورت مجازی و حضوری در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سیداسماعیل جعفرپور، رئیس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: در پی بازگشایی مجدد اماکن آموزشی بعد از چندین ماه تعطیلی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا، فرهنگسرای کار و تعاون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقدام به ثبت نام در دوره‌های آموزشی به‌صورت مجازی و حضوری کرده است.

وی گفت: این دوره‌ها شامل دوره‌های عمومی کودکان، ادبیات، آفرینش‌های خانگی، آموزش‌های علمی و تحصیلی، زبان انگلیسی، علوم قرآنی، مهارت‌های اجتماعی، هنرهای تجسمی و هنرهای موسیقی است.

جعفرپور تأکید کرد: کلاس‌ها، مسیرهای تردد و سرویس‌های بهداشتی روزانه در چند نوبت به‌صورت کامل ضدعفونی می‌شود. همچنین حضور افراد در کلاس‌های حضوری با بحث فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شده و هنرجویان و مراجعان موظف هستند از ماسک استفاده کنند.

رئیس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: امیدواریم با رعایت مسائل فردی و اجتماعی و طرح فاصله‌گذاری بتوانیم همان‌طور که تاکنون از شیوع و انتشار ویروس کرونا و کووید ۱۹ جلوگیری کرده‌ایم، از این پس نیز در این موارد اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا هر چه زودتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

وی بیان کرد: شهروندان علاقه‌مند برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی می‌توانند به نشانی بزرگراه  یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع هاشمی، پلاک 76، فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66029392 تماس بگیرند.

آرزو قاسمی
انتهای پیام
captcha