برگزاری جشنواره مجازی جابر بن حیان در لرستان
کد خبر: 3909006
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

برگزاری جشنواره مجازی جابر بن حیان در لرستان

معاون آموزش ابتدایی لرستان از برگزاری نمایشگاه مجازی جشنواره جابر بن حیان خبر داد و گفت: در این جشنواره بیش از یکصد اثر شرکت و بیش از ۲۲۰ نفر از دانش‌آموزان به مرحله استانی راه یافتند.

برگزاری جشنواره مجازی جابربن حیان در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رقیه معتمدی، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، امروز، 16 تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: امسال نمایشگاه استانی جشنواره جابر بن حیان به‌علت شیوع ویروس کرونا به شکلی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور ایجاد زمینه و شرایط افزایش انگیزه دانش‌آموزان در یادگیری عمیق، توسعه و کاربست آموخته‌های آن‌ها و تأکید بر فراهم کردن مشارکت حداکثری آنان، در سال‌ تحصیلی 99-98، عنوان جشنواره جابر بن حیان به جشنواره جابر بن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری تغییر نام یافت.

معتمدی اضافه کرد: جشنواره در دو بخش دانش‌آموزی در سطح مدرسه، منطقه و استانی و بخش منتخب معلمان، مدیران، کارشناسان و راهبران آموزشی و تربیتی به‌صورت کشوری انجام می‌شود که در بخش دانش‌آموزی در مرحله استانی پایان خواهد یافت و مرحله کشوری برای دانش‌آموزان برگزار نخواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که بخش دانش‌آموزی با توجه به ساحت‌های شش‌گانه سند تحول برگزار شد، ادامه داد: در این جشنواره بیش‌ از یکصد اثر شرکت و بیش‌ از 220 نفر از دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی به مرحله استانی راه یافتند .

وی با بیان این‌که دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان می‌توانند برای ورود به نمایشگاه مجازی به پایگاه اینترنتی معاونت آموزش ابتدایی استان مراجعه و با کلیک بر روی آیکن نمایشگاه مجازی جابربن حیان از این نمایشگاه بازدید کنند، گفت: امسال نسبت به دوره‌های گذشته با توجه به تنوع فرصت‌های یادگیری با استقبال بیشتری از شرکت‌کنندگان مواجه شدیم.

معتمدی یادآور شد: در نحوه اجرایی برنامه هیچ‌گونه داوری و ارزیابی کمی از آثار دانش‌آموزان انجام نشده و برای تمام دانش‌آموزان شرکت‌کننده بازخورد توصیفی ارائه شده و از تمامی راه‌یافتگان به مرحله استانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی به‌ نحو شایسته تقدیر می‌شود.

انتهای پیام
captcha