نویسندگان حوزه دفاع مقدس لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 3908990
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

نویسندگان حوزه دفاع مقدس لرستان تجلیل شدند

طی مراسمی از نویسندگان، پژوهشگران و مؤلفان پیشکسوت حوزه دفاع مقدس لرستان تجلیل شد.

نویسندگان حوزه دفاع مقدس لرستان تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم بزرگداشت نویسندگان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس استان، امروز، 16 تیرماه با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان و انجمن قلم این استان با حفظ پُروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم که در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان برگزار شد، از نویسندگان، پژوهشگران و مؤلفان حوزه دفاع مقدس لرستان از جمله حجت‌الاسلام رمضان تیموری، علی‌الله علی‌پور، فروزان حسنوند، فرشته حسن‌زاده، سامان سپهوند، محمدتقی عزیزیان و عصمت دهقانی تجلیل شد.

حجت‌الله ناصرپور، مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان، در این مراسم، گفت: ارزش‌های اجتماعی دارای دو جنبه کلی مادی و فرا مادی هستند، از جمله ارزش‌های مادی، آراستن محیط زندگی انسان و مهندسی و چهره‌آرایی شهر و زیستگاه انسان‌هاست.

وی افزود: ما در حوزه فرهنگی تلاش می‌کنیم که نیازمندی‌های روحانی و معنوی انسان‌ها را مهندسی و مبتنی‌ بر تأمین هدف نهایی و آرمانی انقلاب اسلامی با بررسی تغییرات ایجاد شده بازسازی کنیم.

ناصرپور تصریح کرد: تلاش ما مهندسی روح انسان‌هاست و نویسندگان و قلم به دستان نقش بارزی در این کارکرد دارند، به‌ویژه این‌که قلم به دستان، فرهیختگانی باشند که با شاخص‌ها و تراز اتقلاب اسلامی هماهنگ باشند.

وی با بیان این‌که ما باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که جوان‌محور و جهادمحور است، با قلم زدن‌مان به‌دنبال تربیت و مهندسی روحی جوانان تراز انقلاب اسلامی باشیم، اظهار کرد: برخی شاخص‌های تراز جوان انقلابی، متخلق شدن به ویژگی‌های اخلاقی نظیر قناعت، خودباوری و اعتماد به نفس، تعقل، بصیرت دینی، کارمحوری و امید به آینده است.

انتهای پیام
captcha