توزیع ۷۲۵ کارت هدیه بین نیازمندان سلسله
کد خبر: 3908923
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

توزیع ۷۲۵ کارت هدیه بین نیازمندان سلسله

رئیس تبلیغات اسلامی سلسله گفت: به‌منظور کمک به نیازمندان در قالب رزمایش «مواسات و همدلی»، ۷۲۵ کارت هدیه دو میلیون ریالی بین خانواده‌های کم‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۷۲۵ کارت هدیه بین نیازمندان سلسلهبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدنصرت‌الله موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله امروز، 16 تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مواجه شدن اقشار مختلف جامعه با مشکلات اقتصادی، اجرای طرح رزمایش «مواسات و همدلی» به‌منظور دستگیری و کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله و مجموعه‌های وابسته به این اداره است.

وی افزود: مبلغان دینی و فعالان مذهبی در تمام نقاط کشور از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا با عزمی راسخ برای پیشگیری از این ویروس وارد میدان شدند و در این بازه زمانی چند ماهه اقدامات بسیار خوبی در زمینه جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و توزیع بین اقشار نیازمند انجام دادند.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: در همین راستا هم‌زمان با هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با همکاری بنیاد علوی، ۷۲۵ کارت هدیه دو میلیون ریالی به ارزش یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع کرد و زمینه حمایت از قشر مستضعف جامعه را فراهم آورد.

وی گفت: توزیع این کارت‌ها در سطح شهرستان با همکاری هیئات مذهبی، هیئت‌امنای مساجد، روحانیان مستقر، مبلغان و گروه‌های جهادی انجام شد.

انتهای پیام
captcha