معرفی تازه‌های نشر لرستان در فضای مجازی
کد خبر: 3908663
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

معرفی تازه‌های نشر لرستان در فضای مجازی

معاون ارشاد لرستان از معرفی تازه‌های نشر استان در فضای مجازی و رسانه‌ها و همچنین ایجاد «کتابخانه یکپارچه مجازی نشر» خبر داد.

معرفی تازه‌های نشر لرستان در فضای مجازیبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا نیازی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ‎شنبه، 14 تیرماه در نشست معاونت فرهنگی ارشاد لرستان از تشکیل شورای تخصصی چاپ و نشر استان با هدف ساماندهی فعالیت‌های این حوزه خبر داد و گفت: تقویت نظارت بر فعالیت چاپخانه‌ها و انتشارات استان از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت فرهنگی این اداره‌کل در سال‌ جاری است و در این راستا نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات این حوزه هستیم.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک شورای تخصصی چاپ و نشر استان با هدف ساماندهی فعالیت‌های این حوزه تشکیل و ضمن بهره‌مندی از ظرفیت متخصصان و صاحب‌نظران فرهنگی استان، فعالیت‌ چاپخانه‌ها و انتشارات استان ساماندهی می‌شود.

نیازی ادامه داد: معرفی تازه‌های نشر استان لرستان در فضای مجازی و رسانه‌ها و همچنین ایجاد کتابخانه یکپارچه مجازی نشر استان از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تقویت فعالیت‌ها و حمایت از فعالان نشر استان است که می‌تواند علاوه‌بر معرفی این آثار به ارتقای اقتصاد فرهنگ لرستان نیز منجر شود.

معاون ارشاد لرستان یادآور شد: تقویت ظرفیت صنعت چاپ استان و تأمین نیازها و حل مشکلات چاپخانه‌داران نیز مدنظر است و تلاش می‌کنیم با احیای اتحادیه مستقل چاپخانه‌داران استان برخی از کاستی‌های موجود را مرتفع سازیم.

انتهای پیام
captcha