برگزاری نشست‌ها و میزگردهای تخصصی حجاب و عفاف در لرستان
کد خبر: 3908537
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

برگزاری نشست‌ها و میزگردهای تخصصی حجاب و عفاف در لرستان

دبیر بنیاد حجاب و عفاف لرستان از آمادگی دانشگاه‌ها و مدارس استان برای برگزاری نشست‌ها و میزگردهای تخصصی حجاب و عفاف خبر داد و گفت: در صورتی‎که مهرماه امسال مشکل کرونا رفع شده باشد، نشست‌های تخصصی حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی حجاب و عفاف در مدارس و دانشگاه‌های لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، دبیر بنیاد عفاف و حجاب لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف، گفت: طی نشستی که هفته گذشته در دفتر نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد برگزار شد، قرار شد شوراهای فعال در امر حجاب و عفاف با محوریت بنیاد عفاف و حجاب برنامه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت در زمینه حجاب و عفاف تدوین کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه جدی به مباحث فرهنگی حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: بنیاد عفاف و حجاب لرستان برنامه‌هایی را برای هفته عفاف و حجاب در دستور کار دارد و هر اداره‌ای نیز برنامه‌هایی با محوریت حجاب و عفاف از جمله برگزاری نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب، تجلیل از بانوان محجه و ... را دارد که متأسفانه با شیوع کروناویروس تا حدودی اجرای این برنامه‌ها با مشکل مواجه شده است.

عباس‌زاده برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‎ها با موضوع حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف ذکر کرد و ادامه داد: در صورتی‎که در هفته حجاب و عفاف وضعیت استان از نظر کرونا بهتر شده باشد نشست‌ها و میزگردهایی با موضوع حجاب و عفاف خواهیم داشت و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز آمادگی خود برای برگزاری نشست‌های تخصصی و همایش‌هایی با موضوع حجاب و عفاف را اعلام کرد‌ه‌اند و اگر مهرماه امسال مشکل کرونا رفع شده باشد، این نشست‌های تخصصی حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها و مدارس برگزار خواهد شد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب و لرستان گفت: همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز برنامه‌های فرهنگی ویژه هفته حجاب و عفاف را در دستور کار دارند.

انتهای پیام
captcha