مشارکت ۱۹۵ نفر در مسابقه «نماز» کانون لرستان
کد خبر: 3908510
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

مشارکت ۱۹۵ نفر در مسابقه «نماز» کانون لرستان

منتخبان مسابقه «دانستنی‌های انقلاب» با موضوع نماز ویژه کارکنان کانون پرورش فکری لرستان و خانواده‌های آنان معرفی شدند.

مشارکت 195 نفر در مسابقه «نماز» کانون لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، با هدف ترویج فرهنگ نماز، مسابقه «دانستنی‌های انقلاب» با موضوع نماز و مسابقه قرآنی با شرکت همه همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان و خانواده‌های آنان برگزار شد.

بر این اساس در دو مسابقه برگزار شده، بیش‌ از 195 نفر از همکاران دفتر استان و مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان و خانواده‌های همکاران در این مسابقه شرکت کردند و در پایان پس از داوری، 12 نفر به قید قرعه به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

این مسابقه با هدف آشنایی بیشتر همکاران با احکام و آیات آسمانی قرآن مجید و ترویج فرهنگ نماز برگزار شد و از فعالان عرصه نماز و اعضای ستاد اقامه نماز اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز تقدیر شد.

بر اساس این گزارش در بخش دانستنی‌های نماز، فاطمه عمادی‌پور، زهرا نیک‌افشار، زهرا عادلی، پروانه پارسا، سهیلا والیزاده مرادی، عظیم رشیدی و سیدمحمد شاهرخی به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند؛ این در حالی‌ است که از اشرف حسنوند، بتول شریف‌زاده، آتوسا معصوم‌زاده و مریم خاکی به‌عنوان فعالان نماز تجلیل شد. با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان و تقدیرشدگان برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha