ثبت‌نام ۱۶۵ لرستانی برای شرکت در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان
کد خبر: 3908493
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

ثبت‌نام ۱۶۵ لرستانی برای شرکت در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از ثبت‌نام ۱۶۵ نفر در این استان برای شرکت در پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن خبر داد.

ثبت‌نام 165 لرستانی برای شرکت در آزمون اعطای مدرک تخصص به حافظانمحمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن‎ کریم در روز جمعه، 27 تیرماه در استان خبر داد و گفت: این آزمون قرآنی در دو حوزه امتحانی در شهرهای خرم‎آباد و الیگودرز برگزار می‏‌شود.

وی افزود: آین آزمون قرآنی در خرم‎آباد با حضور شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های خرم‎آباد، کوهدشت، پلدختر، الشتر، نورآباد و بروجرد و در حوزه امتحانی الیگودرز نیز با حضور شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های الیگودرز، ازنا و دورود برگزار می‏‌شود.

لروند اضافه کرد: برای شرکت در این آزمون حفظ قرآن‌ کریم 165 نفر از حافظان قرآن‌ کریم در لرستان ثبت‌نام کردند که از این تعداد، 28 نفر آقا و مابقی بانو هستند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که این آزمون قرآنی از حفظ 10، 20 و 30 جزء قرآن‌ کریم است، ادامه داد: به افرادی‎که در این آزمون قرآنی موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی‎نامه معتبر که به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رسیده، اعطا می‎شود.

لروند با بیان این‌که این آزمون قرآنی تاکنون دو بار به‌دلیل شرایط کرونایی کشور و استان لغو و به زمان دیگری موکول شده است، اضافه کرد: حوزه‌های برگزاری این آزمون قرآنی نیز توسط آموزش و پرورش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اختیار اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قرار می‎گیرد.

انتهای پیام
captcha