برپایی نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور «نمی‌توانم نفس بکشم» در خرم‌آباد
کد خبر: 3908332
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

برپایی نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور «نمی‌توانم نفس بکشم» در خرم‌آباد

آثار ۶۵ کاریکاتوریست از ۴۷ کشور دنیا در نمایشگاهی با عنوان «نمی‌توانم نفس بکشم» در خرم‌آباد در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

برپایی نمایشگاه کاریکاتور «نمی‌توانم نفس بکشم» در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مدیران کل برخی دستگاه‌های اجرایی استان، پنجشنبه، دوازدهم تیرماه نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور  «نمی‌توانم نفس بکشم»  با نمایش آثار هنرمندان ۴۷ کشور جهان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد افتتاح شد.

در این نمایشگاه که در محکومیت اقدامات نژادپرستانه اخیر این کشور توسط انجمن کاریکاتور استان و با حمایت معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شده است ۳۰۶ اثر از ۶۵ هنرمند سراسر جهان به نمایش در آمده که از جمله هنرمندان شاخص حاضر در این نمایشگاه می‌توان به سیدمسعود شجاعی طباطبایی، رئیس خانه کاریکاتور ایران، لوییس کارلوس فرناندس، بهترین کاریکاتوریست آمریکای جنوبی، جیتت کاستا، دارنده بیش از یکصد عنوان برتر از جشنواره‌های جهانی و شانکار پامارثی، بهترین کاریکاتوریست چهره جشنواره ورلد پرس کارتون اشاره کرد.

این نمایشگاه ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک) تا پایان تیرماه جاری در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی و کارتون و کاریکاتور خواهد بود.

در حاشیه این نمایشگاه و در جریان بازدید حاضران از تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد، فعالیت این تالار پس از چند ماه تعطیلی به‌دلیل بازسازی و تجهیز مجدد، از سر گرفته شد.

انتهای پیام
captcha