طلاب و جهادگران عرصه مقابله با کرونا تجلیل شدند
کد خبر: 3908048
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
با حضور خادمان حرم رضوی؛

طلاب و جهادگران عرصه مقابله با کرونا تجلیل شدند

مدافعان سلامت، جهادگران و طلاب جهادی عرصه سلامت و مقابله با کرونا در لرستان با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) تجلیل شدند.

خادمان رضویبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم تجلیل کاروان خُدام رضوی از مدافعان سلامت، جهادگران و طلاب جهادی عرصه سلامت و مقابله با کرونا ویروس چهارشنبه، یازدهم تیرماه در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد.

در این مراسم بسته‌های متبرک و هدایای آستان قدس رضوی به پزشکان، پرستاران، طلاب جهادی و جهادگران عرصه سلامت در مراکز درمانی استان لرستان اهدا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در این مراسم با بیان این‌که حضور کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک بارگاه حرم در کشورهای خارجی، اماکن، در جمع خانواده‌های شهیدان جبهه مقاومت اسلامی پیشینه درخشانی دارد، گفت: اصل همبستگی و تعاون یک اصل اساسی در اصول اسلامی است و تا این همبستگی وجود دارد با یاری خداوند خواهیم توانست پله‌های رفیع و  پیشرفت را از جهت پیشرفت تعالی، فرهنگی و دینی نائل خواهیم شد.

وی افزود: در ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و در فراز و نشیب‌های کشور همواره شاهد وحدت و همبستگی بوده‌ایم و قله آن ولایت ائمه(ع) و عشق به اهل‌بیت(ع) است که در ایران اسلامی محبت امام رضا(ع) سبب همبستگی ایران با طوایف و زبان‌های مختلف شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: ولایت امام رضا(ع) سبب شده امروز در استان لرستان با حضور خادمان آن حضرت جهت قدردانی از جهادگران انقلابی، کادر درمان و پرستارانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشتند دور هم جمع شویم.

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم جهت همراهی با کادر درمان و پرستاران در راستای مقابله با کرونا توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنیم، در مقطعی از زمان بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی به‌واسطه شیوع کرونا تعطیل شد ولی نمی‌شود برای مدت طولانی فعالیت‌های اقتصادی یک کشور تعطیل شود. بلکه مردم باید با رعایت اصول بهداشتی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تلاش کنند و از تجمع در مراکز خرید و حضور در مراسم ترحیم و عروسی خودداری کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان این‌که گرفتن جشن پایان ویروس کرونا مستلزم وفاق، همدلی و اتحاد بین مردم و همچنین رعایت توصیه‌های بهداشتی مسئولان علوم پزشکی است، تصریح کرد: در استان لرستان حضور خودجوش و داوطلبانه روحانیت در راستای غسل و تدفین فوتی‌های ناشی از کرونا برگه افتخاری برای جامعه روحانیت استان است که این وظیفه را به‌خوبی انجام دادند.

انتهای پیام
captcha