تشکیل کارگروه حقوقی برای رفع مشکلات اهالی درب‌گنبد با اوقاف لرستان
کد خبر: 3908045
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

تشکیل کارگروه حقوقی برای رفع مشکلات اهالی درب‌گنبد با اوقاف لرستان

به دستور رئیس سازمان اوقاف با هدف رفع مشکلات مردم منطقه درب‎گنبد با اوقاف لرستان کارگروهی با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی تشکیل می‏‌شود.

تشکیل کارگروه حقوقی برای رفع مشکلات اهالی درب‌گنبد با اوقاف لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، نماينده مردم كوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی سه‎شنبه، 10 تیرماه در ديدار با حجت‌الاسلام والمسلمين خاموشی، نماينده ولی‎فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه كشور، موقعيت جغرافيايی و ممتاز امامزاده محمد(ع) درب‎گنبد کوهدشت در كنار رودخانه سيمره و واقع شدن آن در شاه‌راه اصلی جاده ترانزيتی غرب به جنوب كشور و نيز برخورداری از زائران و مجاورانی از استان‌های دیگر را حائز اهمیت دانست.

وی عمران و آبادانی را در منطقه موجب ازدیاد زائر و رونق گردشگری دانست و خواستار برداشته شدن موانع حقوقی ساخت و ساز و کشاورزی در زمین‌های موقوفه در جوار اين امامزاده شد.

حجت‌الاسلام خاموشی، نماينده ولی‌فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این دیدار و گفت‌وگو ضمن استقبال از ديدگاه‌ها و دغدغه‌های نماينده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، آن‌ را مهم دانست و به‌منظور تحقق پيشنهادات وی دستور تشکیل کارگروهی با حضور حجت‌الاسلام مبلغی جهت رفع اختلافات اوقاف با مردم منطقه را صادر كرد.

انتهای پیام
captcha