94 هزار ماسک و دستکش در خراسان‌جنوبی توزیع شد
کد خبر: 3907848
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
به همت مراکز نیکوکاری؛

94 هزار ماسک و دستکش در خراسان‌جنوبی توزیع شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۷۸ هزار ماسک و ۱۶ هزار دستکش توسط مراکز نیکوکاری استان در بین خانواده های محروم در مناطق مختلف توزیع شده است.

94 هزار ماسک و دستکش در خراسان‌جنوبی توزیع شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، احمد رفیعی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی امروز 10 تیر به رسانه‌های گروهی گفت: تاکنون ۶۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان با هدف مشارکت خیران و نیکوکاران در امر خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند در سطح استان راه‌اندازی شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در استان، افزود: از ابتدای سال جاری ۱۳ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز نیکوکاری سطح استان جمع‌آوری‌ و با همکاری مراکز نیکوکاری ‌بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۷۴ هزار عدد مواد شوینده و ماده ضدعفونی برای مقابله با کرونا توزیع شده است، ادامه داد: در این مدت پنج هزار بسته غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شده است.

رفیعی بیان کرد: همچنین ۷۸ هزار ماسک و ۱۶ هزار دستکش توسط مراکز نیکوکاری استان در بین خانواده های محروم در مناطق مختلف توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در ماه رمضان نیز ۱۹ هزار و ۳۷۵ سبد غذایی و ۱۷۵ هزار و ۱۳۹ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است، تصریح کرد: از ۱۳ میلیارد تومان درآمد مراکز نیکوکاری از ابتدای امسال تاکنون، مبلغ ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مربوط به ماه رمضان است.

وی به برگزاری طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در استان اشاره کرد و گفت: ۲۴۷ حامی جدید توسط مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی از ابتدای امسال تاکنون برای حمایت از ۲۳۳ یتیم و فرزند محسنین جذب شده است.

رفیعی افزود: مراکز نیکوکاری با هدف شناسایی خیران و نیازمندان واقعی محلات و ارائه خدمت به نیازمندان از طریق کمک‌های مردمی در محل سکونت آنان و گسترش ارتباطات بین مردم در محله‌ها آغاز به کار کردند تا امکان فعالیت داوطلبانه مردمی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان فراهم شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌ شده تا پایان سال جاری تعداد این مراکز به بیش از ۸۰ مرکز نیکوکاری در مساجد و محلات افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha