توزیع ۲۸ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3906843
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

توزیع ۲۸ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در چهارمحال‌وبختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: در رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات استان تاکنون ۲۸ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) شامگاه چهارم تیرماه در جلسه نهضت جنبش تولید و پشتیبانی از گروه‌های جهادی در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه نهضت جنبش تولید سپاه و بسیج در بحث محرومیت‌زدایی و اشتغال ورود پیدا می‌کنند، یکی از رسالت‌های سپاه حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و هرکجا نیاز به کمک این نهاد بود وارد عمل شد.

وی با اشاره به اقدامات جهادی برون‌استانی و درون‌استانی گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: اقدامات ارزشمندی در حوزه محرومیت‌زدایی از ابتدای تشکیل بسیج سازندگی در استان صورت گرفته است و در حوادثی مانند سیل و زلزله گروه‌های جهادی استان جزو اولین گروه‌هایی هستند که در مناطق آسیب‌دیده برای کمک حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری در زلزله سرپل ذهاب، گفت: حدود ۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط گروه‌های بسیجی جمع‌آوری و در منطقه هزینه شد، همچنین در سیل فروردین ۹۸ نیز حدود ۷ میلیاردتومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل‌زده شهرستان شوشتر در خوزستان جمع‌آوری شد.

اکبری خاطرنشان کرد: در رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات استان تاکنون ۲۸ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد، این رزمایش هم‌چنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای محرومیت‌های بسیاری در تمامی زمینه‌ها است، توضیح داد: سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) آمادگی دارد در بحث راه‌اندازی قرارگاه نهضت جنبش تولید وارد عرصه محرومیت‌زدایی با همکاری دستگاه‌هایی اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha