امحا ۲۷۶ هزار لوح فشرده غیرمجاز در دورود
کد خبر: 3906466
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

امحا ۲۷۶ هزار لوح فشرده غیرمجاز در دورود

۲۷۶ هزار و ۸۴۱ لوح فشرده غیرمجاز و محصولات غیرفرهنگی در دورود امحا شد.

امحاء 276 هزار  حلقه سی‌دی و محصولات فرهنگی غیرمجاز در دورودبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز سه‌شنبه، سوم تیرماه در عملیاتی با حضور رئیس دادگستری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان بخش انتظامی شهرستان دورود 276 هزار و 841 لوح فشرده و محصولات غیرمجاز فرهنگی در محوطه فرهنگ‌سرای مهر شهر دورود امحا شد.

این برنامه به‌همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود و با همکاری رئیس دادگستری و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دورود در محوطه فرهنگ‌سرای مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود برگزار شد.

سیدموسی موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود طی گزارشی با بیان تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: در راستای برخورد با تکثیر و توزیع‌کنندگان اقلام ضد فرهنگی طی سال‌های 96 تا 99  تعداد  276 هزار و 841  حلقه لوح فشرده و محصولات غیرمجاز فرهنگی با مساعدت نیروی انتظامی و اداره اماکن در سطح شهرستان دورود کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: در مراسم امحای محصولات مذکور  15 هزار و 331  حلقه نرم‌افزار غیرمجاز در قالب لوح فشرده، 251 هزار و 412 حلقه فیلم غیرمجاز، 12 دستگاه گیرنده ماهواره(دیش)، 45 حلقه نوار کاست ویدئو، 150 حلقه نوار کاست ضبط صوت و 9 هزار و 891 حلقه بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز امحاء شد.

موسوی هدف از این اقدام را ایجاد زمینه‌ای به‌منظور فرهنگ‌سازی و عدم خرید این‌گونه محصولات توسط مردم و حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری قانونمند و دارای مجوز بیان کرد.

انتهای پیام
captcha