عزم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای احیای صنایع راکد در لرستان
کد خبر: 3905568
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۴

عزم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای احیای صنایع راکد در لرستان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به عزم این ستاد برای احیای کارخانجات و صنایع راکد لرستان و بازگرداندن آن به چرخه تولید، گفت: در این راستا هیئتی برای بررسی مشکلات صنایع لرستان اعزام می‌شود.

عزم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای احیای صنایع راکد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیداخمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل های بی‌نظیر و بی‌بدیل استان لرستان اظهارکرد: استان لرستان دارای ظرفیت‌های گردشگری، معادن و کشاورزی بی‌نظیر است که می تواند اقتصاد این استان را شکوفا کند.

وی به عزم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای بازگرداندن صنایع و کارخانجات راکد استان لرستان به چرخه تولید اشاره و گفت: در این روز راستا هیئتی برای بررسی مشکلات و چالش‌های صنایع راکد و تعطیل شده به استان لرستان اعزام خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان این‌که به‌دنبال تاسیس مرکز مستقل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان هستیم، افزود: تلاش‌های نماینده ولی‌فقیه در لرستان به‌عنوان پدر معنوی این استان، برای رفع مشکلات استان لرستان و توسعه همه جانبه آن قابل تقدیر است.

مخبر دزفولی در پاسخ درخواست نماینده ولی‌فقیه برای ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی در استان لرستان افزود: امیدواریم با برنامه‌های عملیاتی بتوانیم درصد بیکاری استان را کاهش بدهیم این در حالی است که یکی از مهم‌ترین اهداف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام شاهرخی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مقابله با ویروس کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه، گفت: خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ایجاد اشتغال، عمران و آبادانی، مدرسه سازی، محرومیت زدایی و بهداشت و درمان را موجب رضایت خداوند و گشایش در امور اقشار آسیب‌پذیر دانست و خواستار ادامه این‌گونه فعالیت‌ها در استان لرستان گردید.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان لرستان، افزود: به دلیل نرخ بالای بیکاری، تورم، عدم رونق مطلوب کسب و کار خواستار تاسیس دفتر مرکزی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان یک مرکز مستقل در استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد گردید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به ظرفیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشاره و یادآور شد: به طور یقین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با توانایی‌های علمی و اجرایی که در همه زمینه‌ها دارد با حضورش در استان لرستان می‌تواند از رنج خانواده‌هایی که چند جوان بیکار دارند بکاهد و با ایجاد اشتغال، توانمندسازی و کمک به رفع مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده استان، امید را در دل مردم لرستان زنده کنند.

انتهای پیام
captcha