نماز جمعه این هفته در تبریز اقامه می‌شود
کد خبر: 3905534
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

نماز جمعه این هفته در تبریز اقامه می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مجوز اقامه نمازجمعه در مصلی تبریز صادر شده است، گفت: بنابر اعلام ستاد مبارزه با کرونا و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فردا نماز جمعه بعد از ۴ ماه تعطیلی در تبریز برگزار می‌شود.

اقامه نماز جمعه این هفته در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 29 خردادماه در سومین همایش ائمه جمعه سراسر استان با بیان اینکه مجوز اقامه نماز جمعه در مصلی تبریز صادر شده است، گفت: بنابر اعلام ستاد مبارزه با کرونا و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فردا نماز دشمن‌شکن جمعه بعد از ۴ ماه تعطیلی در تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: نماز جمعه در دیگر شهرهای استان هم که شرایط عادی دارند، برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با اشاره به برگزاری موفق رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سراسر استان گفت: نقش هدایتی ائمه جمعه در جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه، مردم، خیران، مساجد بسیار ارزشمند و اثرگذار بود.
امام جمعه تبریز شناسایی نیازمندان واقعی هر منطقه از مزیت‌های این رزمایش عنوان کرد و ادامه داد: شرایط سخت کرونا باعث شد ما برای دیگر حوادث غیرمترقبه آماده تر شویم چرا که در حال حاضر لیست مشخصی از افراد و گروه های نیازمند جامعه تهیه شده است.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم در بخش دیگر صحبت‌های خود اقدامات دستگاه قضایی در مبارزه با فساد را خوب ارزیابی کرد و گفت: ائمه جمعه در راستای تقویت قوه قضائیه عملکرد موفق این دستگاه را از طریق تربیون نماز جمعه تبیین و تشریح کنند.

انتهای پیام
captcha