اعزام ۴ گروه تخصصی بسیج جامعه پزشکی به الشتر
کد خبر: 3904762
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

اعزام ۴ گروه تخصصی بسیج جامعه پزشکی به الشتر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: چهار گروه تخصصی، عمومی و دندانپزشکی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه قلایی الشتر اعزام شد.

اعزام 4 تیم تخصصی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی به الشتربه گزارش ایکنا از لرستان، سرهنگ دوم عبدالوحید ملک‌آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، امروز یکشنبه، 25 خردادماه، در جمع خبرنگاران گفت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان الشتر، چهار گروه پزشکی عمومی و تخصصی، دندانپزشکی و آموزش شهید دکتر رهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به روستاهای محروم چال سبز، چم گرگعلی و کلکستان منطقه قلایی از توابع این شهرستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این اعزام بیش از 270 نفر در بخش‌های تخصصی، عمومی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت کردند، افزود: علاوه‌بر ویزیت و داروی رایگان، برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری و مشاوره به 50 نفر توسط کارشناسان مربوط انجام شد.

ملک‌آرا با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان توسط این گروه‌ها به مردم، بیان کرد: علاوه‌بر خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی، ارائه خدمات دندانپزشکی به 130 نفر به‌صورت رایگان از دیگر خدمات خداپسندانه در این اعزام است.

انتهای پیام
captcha