نماز جمعه از اول تیرماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3903260
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

نماز جمعه از اول تیرماه برگزار می‌شود

استاندار لرستان گفت: با تصمیم جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اول تیر ماه در همه شهرستان‌های دارای وضعیت سفید و زرد کشور نماز جمعه برگزار می‌شود.

از اول تیر ماه نماز جمعه برگزار می گرددبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، امروز شنبه، هفدهم خرداد در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: با تصمیم جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اول تیرماه در همه شهرستان‌های دارای وضعیت سفید و زرد کشور نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی از اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در جلسه امروز خبر داد و افزود: ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در جدیدترین مصوبات خود برگزاری نماز جمعه همه شهرستان‌های سفید و زرد کشور را از اول تیرماه، با رعایت نکات بهداشتی اعلام کرد .

خادمی اظهار کرد: به تبعیت از تصمیمات ستاد ملی، نماز جمعه شهرستان‌های استان در صورتی‌که شرایط بیماری بر همین منوال و تحت کنترل باشد، طبق تاریخ اعلام شده برگزار خواهد شد .

وی با بیان این‌که اگر تا آن زمان تغییری در وضعیت بیماری مشاهده شود مطابق با شرایط تصمیم جدید اتخاذ خواهد شد، اضافه کرد: بازگشایی مهد کودک‌ها و کلاس‌های آموزش قرآن از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز بود که مقرر گردید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هفته آینده آغاز به‌کار کنند .

خادمی گفت: برگزاری تورهای گردشگری از دیگر موارد مطرح شده در جلسه ستاد ملی بود که مقرر گردید با توجه به حساسیت موضوع طی جلسات آتی ضمن کارشناسی بیشتر تصمیم جدید در این خصوص اتخاذ گردد .

انتهای پیام
captcha