موج جدید کرونا در پلدختر / فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود
کد خبر: 3903080
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

موج جدید کرونا در پلدختر / فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود

امام جمعه پلدختر با اشاره به موج جدید کرونا در پلدختر، گفت: جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مستلزم مشارکت، همکاری و پای کار آمدن مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

موج جدید و بازگشت کرونا به پلدخترحجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، جمعه، 16 خردادماه در جمع خبرنگاران به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه این روزها شاهد موج جدید و بازگشت کرونا هستیم و در برخی استان‌ها نیز شرایط به حالت هشدار رسیده که این موضوع را باید جدی گرفت.

وی افزود: امروز سلامت جامعه به‌واسطه این ویروس در تهدید جدی است و مردم شهرستان پلدختر بدانند که وضعیت سفید به‌معنای تمام شدن کرونا نیست بلکه آمار مبتلایان در شهرستان هر روز در حال افزایش است.

موسوی یادآور شد: جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مستلزم مشارکت، همکاری و پای کار آمدن مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که تنها راه مقابله با این ویروس است.

یادآور می‏‌شود، طی روزهای اخیر در لرستان شاهد روند افزایشی آمار مبتلایان به کرونا بوده‌ایم تا جایی ‎که آمار مبتلایان به کرونا در هر شبانه‌روز به بیش‌ از یک‌صد نفر رسیده این در حالی‎است که مسئولان پزشکی لرستان مهم‌ترین عامل گسترده‌تر شدن شیوع کرونا در لرستان را توجه نکردن مردم به رعایت فاصله اجتماعی اعلام کرده‌اند.

از ابتدای شیوع کرونا در لرستان تاکنون ۱۶۵ نفر در استان به‌دلیل آلوده شده به ویروس کووید ۱۹ جان باخته‌اند.

انتهای پیام
captcha