حضور ۳ هزار نفر در مسابقات قرآن آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3902098
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

حضور ۳ هزار نفر در مسابقات قرآن آموزش و پرورش لرستان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان از شرکت سه هزار نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان خبر داد.

حضور ۳ هزار نفر در مسابقات قرآن آموزش و پرورش لرستانعیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهارکرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و پنجمین دوره مسابقات فرهنگیان تا پایان خردادماه سال‌جاری به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به این‌که این مسابقات با هدف تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و فرهنگیان به سمت فرهنگ قرآنی، ایجاد انس با قرآن، توسعه و ترویج مفاهیم قرآن نماز و همچنین شناخت سیره معصومین(ع) در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌شود، ادامه داد: در این دوره از مسابقات که به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌گرددد دانش ‌آموزان در ۱۴ رشته و فرهنگیان در ۵ رشته با هم به رقابت می‌پردازند و در پایان ۷۴ دانش‌آموز و ۱۰ نفر از فرهنگیان به‌عنوان نفرات برتر به مرحله نهایی که قرار است تابستان سال‌جاری در استان‌های گیلان و خراسان رضوی برگزار شود راه خواهند یافت.

حیدروند افزود: در مرحله استانی که به‌صورت غیرحضوری در حال انجام است سه هزار دانش‌آموز و فرهنگی با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha