۳۱ خرداد؛ مهلت ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران لرستان
کد خبر: 3902093
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

۳۱ خرداد؛ مهلت ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران لرستان

مهلت ثبت‌نام پذیرش طلاب در مدارس علمیه خواهران لرستان تا ۳۱ خردادماه جاری تمدید شد.

31 خرداد؛ مهلت ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران لرستاناکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، مهلت ثبت‌نام داوطلبان خواهر ورود به حوزه را تا پایان خردادماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌‌توانند  جهت دریافت دفترچه راهنمای پذیرش، فهرست مدارس علمیه و نام‌نویسی به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و مدارس علمیه استان لرستان مراجعه کنند.

وی با بیان این‌که زمان برگزاری آزمون ورودی سطح سه، چهار و بازپذیری سطح دو، 28 تیرماه امسال اعلام شده است، اضافه کرد: طلاب علاقه‌مند در سطح دو حوزه که معادل مقطع کارشناسی است برای پذیرش باید معدل دیپلم حداقل 12 داشته باشند و حداکثر سن آن‌ها چهل سال باشد و آزمون ورودی هم در این بخش نداریم و کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار می‏‌شود.

مهرابی همچنین از آغاز ثبت‌نام آموزش غیرحضوری یا مجازی سطح سه در مدارس علمیه استان خبر داد و اضافه کرد: طلاب فارغ‌التحصیل سطح دو می‌توانند برای ورود به سطح سه ثبت‌نام کرده و کلاس‎ها در این بخش به‌صورت غیرحضوری یا همان مجازی برگزار می‏‌شوند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران لرستان ادامه داد: در استان لرستان سطح سه حضوری نیز در سه رشته کلام (گرایش امامت)، تفسیر علوم قرآن و فقه و اصول در شهرهای بروجرد، خرم‎آباد و دورود داریم.

مهرابی با بیان این‌که در این بخش طلاب از میان فارغ‌التحصیلان سطح دو پذیرش می‎شود و آزمون ورودی نیز دارد اما طلابی که معدل کل مقطع سطح دو آن‌ها هفده به بالا باشد از آزمون معاف هستند، افزود: 65 طلبه خواهر سطح سه در سه رشته کلام (گرایش امامت)، تفسیر علوم قرآن و فقه و اصول به فراگیری دروس حوزوی مشغول خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه از پذیرش 365 طلبه در سال‌ تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران این استان خبر داد و گفت: امسال 300 طلبه خواهر در 10 مدرسه علمیه استان لرستان در سطح 2 پذیرش خواهند شد.

مهرابی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت مردم در این ایام، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و تبلیغات لازم برای ثبت‌نام تنها از طریق فضای مجازی انجام شده و در این خصوص برنامه‌ریزی و تهمیدات لازم به‌صورت مجازی در پرتال و کانال‌های ادارات، نهادها، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های فضای مجازی به‌صورت کلیپ، پوستر و عکس انجام شده است.

انتهای پیام
captcha