آغاز ثبت‌نام کلاس‌های مجازی قرآن در لرستان
کد خبر: 3901973
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های مجازی قرآن در لرستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با اشاره به ثبت‌نام کلاس‌های غیرحضوری آموزش قرآن در استان، گفت: این کلاس‌ها در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام کلاس‌های مجازی قرآن در لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: اتحادیه مؤسسات قرآنی استان به‌دلیل جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا، ثبت‌نام دوره‌های غیرحضوری خود در بخش بانوان را انجام داده و این کلاس‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که کلاس‌های غیرحضوری آموزش قرآن در دو بخش عمومی و تخصصی ویژه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد، گفت: ثبت‌نام این کلاس‌ها در بخش بانوان به پایان رسیده و طی یک هفته آینده شاهد شروع این کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری خواهیم بود.

بلواسی به ثبت‌نام ۲۰۰ نفر در کلاس‌های مجازی یا غیرحضوری آموزش قرآن در دو بخش عمومی و تخصصی ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: برای تشکیل کلاس‌های مجازی قرآن در لرستان دو کارگروه عمومی و تخصصی تشکیل شده است؛ این در حالی‌ است که حضور در کلاس‌های مجازی قرآن بر اساس نیازسنجی‌ها صورت خواهد گرفت به‌طوری‌که در کلاس‌های عمومی متشکل از قرائت سطح یک، دو و سه و کلاس‌های تخصصی شامل سطوح چهار، پنج و ۶ خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در خصوص اساتید کلاس‌های مجازی قرآن در بخش بانوان، گفت: اساتید کلاس‌های قرائت عمومی، چراغی، مدیر مؤسسه قرآنی ساجدین شهرستان درود و حاصلی، مدیر مؤسسه قرآنی طاها خرم‌آباد و اساتید کلاس‌های تخصصی قرآن متشکل از مهتاب عیدی‌ و خدیجه بیرانوند خواهد بود.

وی در خصوص کلاس‌های غیرحضوری آموزش قرآن در بخش آقایان نیز گفت: ثبت‌نام این کلاس‌ها نیز با برنامه‌ریزی و تشکیل کارگروه‌های عمومی و تخصصی در اولین فرصت آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha