سامانه خبری «فهما» در لرستان رونمایی می‎شود
کد خبر: 3901834
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

سامانه خبری «فهما» در لرستان رونمایی می‎شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان از رونمایی سامانه خبری ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» در لرستان فردا، دهم خرداد در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان خبرداد.

سامانه خبری ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» در لرستان رونمایی می‎شودبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان جمعه، نهم خرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان یک‎شنبه، یازدهم خردادماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ئر خرم‎آباد خبرداد و گفت: این همایش با حضور نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار و طی آن از فعالان و رابطان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و فعالان رویداد ملی فهما تجلیل و قدردانی خواهد شد.

ابدالی‎پور با بیان این‌که همچنین در این دیدار سامانه خبری ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» در استان لرستان رونمایی می‌شود، به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان اشاره کرد و ادامه داد:  با تعطیل شدن نماز جماعت و برنامه‌های اجتماع‌محور در مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به پایگاه‌های مردمی مقابله با بحران کرونا تبدیل شد.

وی اضافه کرد: مدیران و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با جذب مشارکت و حمایت خیرین و گروه‌بندی فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد در راستای ضدعفونی و گندزدایی از مناطق مختلف شهری و روستایی و مشارکت در طرح ملی غربالگری پیشگام شدند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان با اشاره به تولید ماسک در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، اظهارکرد: با مشارکت خیرین و مردم کارگاه‌های تولید ماسک در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان راه‌اندازی شد و ماسک‌های تولیدی در کنار پک بهداشتی و غذایی و به‌صورت رایگان در بین مردم توزیع شد.

ابدالی‌پور با بیان این‌که با شیوع ویروس کرونا در لرستان فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در بستر فضای مجازی ارائه شد، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تا پایان شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم و در راستای مقابله با بحران کرونا تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha