آغاز دوباره فعالیت‌‌های مراکز کانون لرستان
کد خبر: 3901827
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

آغاز دوباره فعالیت‌‌های مراکز کانون لرستان

با اعلام مسئولان کانون، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از روز شنبه، ۱۰ خرداد بدون حضور اعضا بازگشایی می‌شوند.

آغاز دوباره فعالیت‌‌های مراکز کانون لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان از روز شنبه، دهم خرداد بدون حضور اعضا بازگشایی می‌شوند.

محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در این رابطه، گفت: با اعلام رسمی دولت مبنی‌بر بازگشایی رسمی ادارات دولتی وهماهنگی با معاونت فرهنگی کانون، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز شنبه، 10 خرداد ماه به‌صورت رسمی و بر اساس ساعت کاری رسمی، بدون حضور اعضا و یا ثبت‌نام حضوری بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز کانون پرورش فکری لرستان از اسفند ۹۸، مربیان کانون هم‌زمان با حرکت جهادی پیک امید همراه شدند و با شرکت این عزیزان در فراخوان‌ها، مسابقه‌های مختلف، ارتباط با اعضا در فضای مجازی دنبال شد و با استقبال خوب خانواده‌ها انسجام بیشتری پیدا کرد و فعالیت‌های مجازی به‌صورت مستمر به اجرا درآمد.

محمدی با بیان این‌که با اطلاع‌رسانی که در هفته گذشته انجام شد، همه مراکز کانون سراسر استان، ضدعونی شده و آماده حضور همکاران در روز شنبه شدند، اظهار کرد: 26 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به کودکان و نوجوانان لرستانی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند که با شیوع کرونا و خانه‌نشینی کودکان و نوجوانان این فعالیت‌ها تا زمان رفتن کرونا و بازگشت به حالت عادی به‌صورت مجازی انجام می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha