جان باختن ۱۵۱ نفر در لرستان به‌ علت ابتلا به کرونا
کد خبر: 3900852
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

جان باختن ۱۵۱ نفر در لرستان به‌ علت ابتلا به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این‌که متأسفانه تاکنون ۱۵۱ نفر در این استان به‌علت کووید ۱۹جان باخته‌اند، گفت: هم‌اکنون ۴۹ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.

جان باختن ۱۵۱ نفر در لرستان به‌علت ابتلای به کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، جمعه، دوم خردادماه در جمع خبرنگاران، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۷۱ نفر به آمار مبتلایان جدید کرونا در استان افزوده شده است.

وی با بیان این‌که از ۶۴۷ نمونه خون ارسالی طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان ۷۱ نمونه مثبت اعلام شده است، افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان هیچ مرگی به‌علت کووید ۱۹ گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: تاکنون بیست و یک هزار و ۳۳ نمونه خون از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که به هفده هزار و ۵۳۳ نمونه پاسخ داده شده است و از این تعداد سه هزار و ۵۸۰ مورد مثبت و سیزده هزار و ۱۳ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با بیان این‌که متأسفانه تاکنون ۱۵۱ نفر در لرستان به‌علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند، ادامه داد: هم‌اکنون ۴۹ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون سه هزار و ۳۸۰ نفر در لرستان که مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha