انجام تست کرونا از فعالان مشاغل پُرخطر در معمولان
کد خبر: 3900725
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

انجام تست کرونا از فعالان مشاغل پُرخطر در معمولان

فرماندار رومشگان با بیان این‌که برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در رومشکان ممنوع است، افزود: به‌زودی از فعالان مشاغل پُرخطر تست گرفته می‌شود.

انجام تست کرونا از فعالان مشاغل پُرخطر در معمولانبه گزارش ایکنا از لرستان، نعمت‌الله دستیاری، فرماندار رومشگان امروز، دوم خرداد در جمع خبرنگاران با بیان این‌که چند روزی هست که فرد مبتلا به کرونا در شهرستان رومشکان نداشته‌ایم اما نباید کرونا را دست‌کم بگیریم، اظهارکرد: مردم باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان این‌که بیماریابی را با قدرت ادامه می‌دهیم،  افزود: به‌زودی از فعالان مشاغل پُرخطر تست گرفته می‌شود چون اگر یک نفر از این‌ افراد به کرونا مبتلا شود، نفرات زیاد دیگری را هم درگیر می‌کند.

فرماندار رومشکان با اشاره به این‌که ادارات شهرستان باز هستند و براساس صلاحدید مدیر، تعداد کارکنان هر روز مشخص می‌شود، در خصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: پس‌از عید فطر برای بازگشایی و شرایط فعالیت مدارس تصمیم گرفته می‌شود.

دستیاری با بیان این‌که برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در رومشکان ممنوع است و با کسانی‌که به برپایی این‌گونه مراسم مبادرت کنند، برخورد می‌شود، افزود: باید بپذیریم تا مردم مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به‌طور کامل رعایت نکنند، حالا حالاها ویروس کرونا با ما خواهد بود.

انتهای پیام
captcha