یادواره استاد شاه‌میرزا برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3900360
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
به میزبانی دورود؛

یادواره استاد شاه‌میرزا برگزار می‏‌شود

رئیس ارشاد دورود گفت: نیمه اول آبان‌ماه سال‌ جاری مصادف با هفدهم ربیع‌الاول و هفته وحدت شهرستان دورود میزبان دومین جشنواره ملی سرنانوازان برتر ایران یادواره استاد شاه‌میرزا مرادی خواهد بود.

یادواره استاد شاه‌میرزا برگزار می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، سید‌موسی موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران،‌ گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در صورت اعلام شرایط مساعد از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، شهرستان دورود در نیمه اول آبان‌ماه مصادف با هفدهم ربیع‌الاول تولد رسول مکرم اسلام‌(ص) و هفته وحدت میزبان سرنانوازان برتر ایران خواهد بود‌.

وی افزود: با وجود ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری حضوی دومین جشنواره سرنانوازان ایران، این اداره با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده تا در صورت اعلام مساعد بودن شرایط از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام به برگزاری مراحل متخلف جشنواره کند.

موسوی تأکید کرد: بر این اساس  هنرمندان و علاقه‌مندان حضور در این رخداد فرهنگی و هنری می‌توانند پس‌ از عبور  کشور از این مرحله  حساس نسبت به حضور در جشنواره مذکور طبق اعلام و فراخوان‌هایی که بعداً اطلاع‌رسانی می‌شوند اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره ارشاد دورود اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی  چگونگی و نحوه برگزاری دومین جشنواره ملی سرنانوازان ایران در سایت رسمی  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان دورود به نشانی doroud.farhng.gov.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد‌.

انتهای پیام
captcha