تشریح برنامه‌های کانون پرورش فکری لرستان در روز قدس
کد خبر: 3898690
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

تشریح برنامه‌های کانون پرورش فکری لرستان در روز قدس

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به برنامه‌های این کانون در روز قدس، گفت: نمایشگاه نقاشی کودکان به شکل مجازی به‌مناسبت روز قدس برپا می‌شود.

محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، با تأکید بر تبیین ارزش‌های انقلاب و روز قدس برای کودکان و نوجوانان، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از برنامه‌های خود را عمدتاً به شکل مجازی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که کانون پرورش فکری چند برنامه برای روز قدس پیش‌بینی کرده است، افزود: برگزاری کارگاه‌های مجازی نقاشی با موضوع روز قدس و حمایت از کودکان فلسطینی به‌صورت استانی برگزار خواهد شد.

محمدی به برگزاری کارگاه مجازی ادبی با موضوع شعارنویسی نوشتن خلاق، تولید شعر و داستان با موضوع روز قدس و حمایت از کودکان فلسطینی به‌صورت استانی اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی از آثار رسیده به‌مناسبت روز قدس به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تأکید بر این‌که در کانال مجازی این کانون بیش از ۳ هزار کودک حضور دارند، تصریح کرد: در روز قدس شاهد مانور خودروهای کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در خرم‌آباد خواهیم بود به شکلی که خودروهای ۷ کتابخانه سیار در این برنامه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha