برگزاری ویژه‌برنامه «نسیم انتظار» در بقاع متبرکه لرستان
کد خبر: 3890309
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

برگزاری ویژه‌برنامه «نسیم انتظار» در بقاع متبرکه لرستان

مدیرکل اوقاف لرستان از برگزاری ویژه‌برنامه «نسیم انتظار» به‌مناسبت نیمه شعبان در بقاع متبرکه شاخص استان خبرداد.

نسیم انتطاربه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان عصر چهارشنبه، بیستم فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: ویژه‌برنامه «نسیم انتظار» به‌مناسبت نیمه شعبان در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه نسیم انتظار با هدف ترویج و تبیین اندیشه مهدویت و انتظار حقیقی، گسترش یاد و نام امام زمان(عج) و تعمیق ارتباط با ایشان، ایجاد نشاط معنوی و طراوت در شرایط کنونی جامعه در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان اضافه کرد: کاروان نسیم انتظار، فضا سازی و تبلیغات مهدوی با آذین‌بندی بقاع متبرکه، نصب بنر، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، برنامه استغاثه به حضرت مهدی(عج)، پخش دعای هفتم صحیفه سجادیه، زیارت آل‌یاسین، دعای الهی عظم البلا و مناجات در اوقات مناسب و پخش از ماذنه‌های مساجد و امامزادگان، اجرای ختم قرآن و صلوات به نیت سلامتی امام زمان(عج) ازجمله برنامه‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در قالب این ویژه‌‌برنامه است.

طباطبایی گفت: در روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت کاروان‌های شادی «نسیم انتظار» از محل امامزادگان به راه خواهد افتاد و درهر شهرستان حداقل یک کاروان فعالیت می‌کند و در سطح شهرها و در محلات مختلف به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

مدیرکل اوقاف استان و امور خیریه لرستان با بیان این‌که برای انجام این برنامه از ظرفیت هیئت‌امنا، مراکز افق استفاده خواهد شد، افزود: برنامه «چله مهدوی» از شب نیمه شعبان تا ۲۴ ماه رمضان را به‌صورت مجازی با قرائت دعای فرج و زیارت عاشورا و سایر اذکار را در پیام‌رسان‌های اداره‌کل اوقاف و بقاع شاخص برگزار خواهیم کرد.

طباطبایی ادامه داد: امیداست با عنایت پروردگارعالم و توسل به حضرات معصومین به‌ویژه حضرت ولی‌عصر(عج) هرچه زودتر سایه شوم ویروس منحوس کرونا از سر تمام بشریت مخصوصاً مسلمان‌ها و بالاخص ملت ایران برداشته شود و زندگی مردم به حالت عادی برگردد و با لطف امام زمان بتوانیم شاهد برگزاری مجالس و محافل دینی در جوار امامزادگان باشیم.

انتهای پیام
captcha