تعطیلی بانک‌ها و ادارات شهرستان دورود
کد خبر: 3889773
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

تعطیلی بانک‌ها و ادارات شهرستان دورود

فرماندار دورود گفت: بنابر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان، تمام ادارات ۱۹ و ۲۰ فروردین‌ماه تعطیل هستند، همچنین بانک‌ها نیز تا ۲۳ فروردین تعطیل خواهند بود.

تعطیلی بانک‌ها و ادارات شهرستان دورودبه گزارش ایکنا از لرستان، مجتبی بیرانوند، فرماندار دورود امروز، 19 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: بنابر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس در این شهرستان، تمام ادارات، ۱۹ و ۲۰ فروردین‌ماه تعطیل هستند. همچنین بانک‌ها نیز تا ۲۳ فروردین‌ماه تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: همه واحدهای صنفی و بازار (اصناف غیرضروری) در سطح شهر دورود از ۲۳ فروردین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال و دایر خواهند شد؛ این در حالی‌است که پاساژها  نیز همچنان تا ۳۱ فروردین‌ماه تعطیل هستند و دستگاه‌های نظارتی کماکان بر روند تعطیلی بازار نظارت خواهند داشت.

فرماندار دورود بیان کرد: سیستم حمل و نقل تاکسیرانی دورود از ۱۹ فروردین برای شیفت‌بندی تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی به‌صورت زوج و فرد تا اطلاع ثانوی اقدام می‌کند.

وی گفت: با توجه به تردد تعداد زیادی خودرو با پلاک غیربومی در سطح شهر دورود مقرر شد نیروی انتظامی با هماهنگی پلیس راهور برای شناسایی و برخورد قانونی با آنان اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha