برنامه‌های نیمه شعبان در لرستان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3889612
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

برنامه‌های نیمه شعبان در لرستان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های نیمه شعبان لرستان بر لزوم برگزاری مراسمات ویژه نیمه شعبان به‌دلیل شیوع کرونا و اهمیت سلامت مردم از طریق مجازی تاکید شد.

برنامه‌های نیمه شعبان در لرستان به‌صورت مجازی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دوشنبه، هجدهم فروردین در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های نیمه شعبان که در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: خوشبختانه جوانان ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره پیش‌رو بوده و بسیار خوب عمل کرده‌اند و هر کجا نظام اسلامی نیازمند حضور جوانان بوده کارساز بوده‌اند و امروز نیز با شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی جوانان انقلابی، آماده مقابله با کرونا هستند.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی افزود: مدیر جهادی مدیری است که بتواند منابع انسانی و مادی را به شکل مفید و کارآمد مبتنی‌بر ارزش‌های اسلامی برگرفته از کتاب و سنت  برای رسیدن به اهداف انقلاب به کار بگیرند که در همین راستا مقام معظم رهبری فرمودند هرجا مدیران ما انقلابی بودند، پُرتحرک و خستگی‌ناپذیر بودند موفق بوده‌ایم و هرجا مدیران ما غیر انقلابی و سست بودند یا کار انجام نشد و یا اگر کار انجام شد از مسیر خودش منحرف شده است.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: برگزاری مراسماتی که قبلاً در فضای حقیقی برگزار می‌شد، با توجه به وضعیت پیش‌آمده و اهمیت سلامتی مردم، باید به‌صورت مجازی انجام شود که بسیار کار پسندیده‌ای است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: از سوی برخی از جوانان انقلابی پیشنهاد شده که قرارگاهی متمرکز جهت هماهنگی گروه‌های جهادی تشکیل شود تا از خدمات‌رسانی یکدیگر اطلاع داشته باشند که این می‌تواند اقدام پسندیده‌ای باشد.

لزوم ساماندهی توزیع اقلام بهداشتی در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان همچنین در چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که دوشنبه، هجدهم فروردین از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه‎با توزیع اقلام بهداشتی در استان لرستان گفت: اگر جهت ساماندهی اقلام بهداشتی در استان اقداماتی انجام شود به‌طور یقین شاهد  گشایشی در این حوزه خواهیم بود.

وی با بیان این‌که امسال مراسمات ویژه نیمه شعبان به‌دلیل شیوع کرونا و اهمیت سلامت مردم از طریق مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: در بحث فعالیت گروه‌های جهادی  بنده پیشنهاد می‌کنم استاندار و فرمانداران با نمایندگان گروه‌های جهادی دیداری داشته باشند و از نزدیک در جریان کار این گروه‌ها قرار گیرند چراکه ممکن است مشکل کرونا ادامه داشته باشد بر همین اساس به کمک و حضور این  جوانان در گروه‌های جهادی در شهرها و بخش‌های استان نیاز داریم در همین راستا باید از این گروه‌ها حمایت کنیم.

شاهرخی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با توجه به بودجه‌ای که از طرف دولت جهت مقابله با کرونا تعریف شده است از ظرفیت نمایندگان جهت مذاکره با سازمان برنامه و بودجه و سایر مقامات کشوری جهت گرفتن بودجه برای  مراکز بهداشتی و بیمارستانی  استفاده کرد.

وی گفت: از ریاست دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم چنان‌چه بودجه‌ای درآینده  به دانشگاه اختصاص دادند در  اختیار کادر درمانی قرار بدهند که احساس خستگی نکنند.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: روحانیون استان لرستان از همان روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان پای کار آمدند و گام‌های بسیار خوبی برداشتند و تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس در کنار مسئولان و گروه‌های جهادی هستند.

انتهای پیام
captcha