توزیع ۱۱۰۰ بسته بهداشتی میان ایثارگران لرستانی
کد خبر: 3889274
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

توزیع ۱۱۰۰ بسته بهداشتی میان ایثارگران لرستانی

مدیرکل بنیاد لرستان از توزیع ۱۱۰۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی بین ایثارگران استان خبر داد و گفت: اولین فعالیت بنیاد بر اساس اصل پیشگیری مقدم بر درمان، به اطلاع‌رسانی به ایثارگران اختصاص یافت.

توزیع 1100 بسته بهداشتی ضدعفونی به ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدحسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز، 17 فروردین در جمع خبرنگاران، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اولین فعالیت بنیاد بر اساس اصل پیشگیری مقدم بر درمان، به اطلاع‌رسانی به ایثارگران اختصاص یافت که در این راستا راه‌های پیشگیری و جلوگیری از بیماری برای گروه هدف تبیین شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کروناویروس تاکنون هزار و صد بسته بهداشتی و ضدعفونی به ایثارگران شامل جانبازان 70 درصد، جانبازان شیمیایی متوسط به بالا و تعدادی از والدین و جانبازان صعب‌العلاج اهدا شده است.

نازاریان با بیان این‌که این بسته شامل چند عدد ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده و الکل هست که میان تمام ایثارگران در همه شهرستان‌های سطح استان توزیع شد، اضافه کرد: ساختمان‌های اداری سطح استان تاکنون چندین مرتبه ضدعفونی شده و طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان، هفته دوم فروردین ادارات بنیاد سطح استان تعطیل‌ شده و به‌صورت کشیک و با حضور یک سوم از کارکنان اداره می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ابراز امیدواری کرد که همه ایثارگران فهیم و ارزشمند سطح استان به توصیه‌های بهداشتی صادره از دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونای استان عمل کرده و از مراجعه‌های غیرضروری خودداری و در خانه بمانند تا شاهد از بین رفتن این ویروس در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha